نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

دفاع پایان‌نامه تاثیر بازاریابی‌ سیاسی بر افزایش قدرت نرم ایران

دفاع پایان‌نامه تاثیر بازاریابی‌ سیاسی بر افزایش قدرت نرم ایران


رای اولین بار در کشور صورت گرفت؛ 

 

دفاع مجازی پایان‌نامه کارشناسی ارشد با موضوع «بررسی تاثیر بازاریابی سیاسی بر افزایش مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران» در دانشگاه رازی

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اولین دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی پنجم مهر ماه ۱۳۹۹در دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی از پایان‌نامه خود دفاع کرد.

 

 

این جلسه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی و در بستر سامانه LMS در سطح مطلوب برگزار شد.

محمدحسین فتاح پور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را با عنوان «بررسی تاثیر بازاریابی سیاسی بر افزایش مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران» با راهنمایی دکتر مهدی حسین پور (استاد راهنمای اول) و دکتر یوسف محمدی فر (استاد راهنمای دوم)، دکتر  قدرت احمدیان (استاد مشاور) و با نمره کامل و عالی به  انجام رساند.

بر اساس پیشینه پژوهش ایرانداک پیش از این هیچگونه پژوهشی در موضوع بازاریابی سیاسی انجام نشده و موضوع پایان نامه مذکور برای اولین بار در کشور در دانشگاه رازی انجام شده است.

دکتر فرزاد رستمی به عنوان داور خارجی، دکتر بیژن رضایی  به عنوان داور داخلی، دکتر کیومرث سهیلی به عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی در این جلسه حضور داشتند.

محمدحسین فتاح پور رتبه اول و ممتاز رشته مدیرت بازرگانی گرایش بازاریابی را در بین هم ورودیهای خود کسب نموده است.