6006

همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری؛ از 12 پژوهشگر برتر دانشکده علوم  اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری، در آیین تجلیل از  پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی، از12 پژوهشگر برتر دانشکده علوم اجتماعی تجلیل شد.

 آیین تجلیل از  پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی، در مورخ 14 آذرماه 1401، با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران، در سالن اجتماعات فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، از دکتر جهانگیر کرمی مدیر مسئول نشریه روانشناسی پیری به عنوان نشریه برتر دانشگاه با رتبه «الفـ» تجلیل به عمل آمد.

در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی، از دکتر مهدی حسین پور و دکتر یوسف محمدی فر (عضو هیات علمی گروه کارآفرینی)، به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه، دکتر سامان محمدی (عضو هیات علمی گروه حسابداری) به عنوان پژوهشگر جوان و دکتر نادر نادری(عضو هیات علمی گروه کارآفرینی) به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم اجتماعی تجلیل شد.

در ادامه این مراسم، از 7 پژوهشگر برتر گروه های آموزشی دانشکده علوم اجتماعی به شرح جدول ذیل تجلیل شد.

در پایان این مراسم، از طرح ملی برگزیده دکتر یوسف محمدی فر و دکتر سامان محمدی با عنوان «مطالعه و بررسی بازار و تدوین استراتژی بازاریابی فروش و قیمت گذاری در مجتمع اداری و تجاری البرز» و همچنین از فاطمه پروین دانشجوی رشته مدیریت کارآفرینی به عنوان پژوهشگر در بخش دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری از زحمات ارزنده و بی‌وقفه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان پرتلاش این دانشکده تشکر کرد و برای این عزیزان آرزوی موفقیت  و تندرستی از درگاه خداوند منان خواستار شد.

 


 


 


 


 


 


 


شناسه : 5489607