428

برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود رشته اقتصاد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی، جلسه توجیهی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم اقتصادی برگزار شد.

در روز شنبه مورخ 20 مهر ماه 1398، جلسه توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود دوره دکتری رشته علوم اقتصادی، در روز یکشنبه مورخ 21 مهر ماه 1398، جلسه توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ارشد و همچنین در روز سه شنبه مورخ 30 مهر ماه 1398 جلسه توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی رشته علوم اقتصادی با حضور مدیرگروه و اعضای هیأت علمی گروه اقتصاد در ساختمان جدید دانشکده اقتصاد و مدیریت کارآفرینی برگزار شد.

 

در این نشست ها دکتر کیومرث سهیلی سرپرست گروه علوم اقتصادی طی سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود، مطالبی را در خصوص آرمان ها و اهداف گروه اقتصاد و نقش اساتید، کارکنان و دانشجویان در پیشبرد این اهداف، مطرح نمود.

 

وی در ادامه ضمن بیان تاریخچه مختصری از گروه علوم اقتصادی دانشگاه رازی، رشته ها و گرایش های فعال در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم اقتصادی را معرفی نمود و بعضی از مقررات آموزشی و پژوهشی را به اطلاع دانشجویان جدیدالورود رساند.

 

 دکتر سهیلی اشاره کرد: که قریب به 11 عضو هیأت علمی با مرتبه دانشیاری و استادیاری در گروه اقتصاد فعالیت دارند و نزدیک به 525 دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در این گروه مشغول به تحصیل هستند. در این نشست‌ها، مدیرگروه اقتصاد با بیان بعضی توصیه های آموزشی، پژوهشی و اخلاقی به دانشجویان، برخی از موفقیت‌های اساتید و دانشجویان این گروه را  برشمرد و راهبردها و پتانسیل های علمی و عملی گروه علوم اقتصادی را تبیین نمود.

 

ایشان ضمن درخواست از دانشجویان جهت مطالعه دقیق آئین نامه‌های آموزشی و پژوهشی که در زمان ثبت نام در اختیار آنها قرار گرفته، برخی از مهمترین آنها را گوشزد نمود و بخش‌های مختلف دانشکده و مسئولین امر و اساتید حاضر را برای دانشجویان معرفی کرد.

 وی در پایان از همه عزیزانی که در برگزاری این جلسه ها همکاری داشتند و همچنین از حضار محترم قدردانی نمود.

 


شناسه : 969865