3819

برگزاری نشست توجیهی شیوه نامه ی پژوهانه سال 1402 در دانشکده علوم اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، نشست توجیهی شیوه نامه‌ی پژوهانه سال 1402 روز یکشنبه 19 شهریور ماه در سالن بصیرت این دانشکده برگزار شد.


 

در این نشست  پژوهشی و توجیهی، مدیر پژوهشی، مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، معاون مدیر پژوهشی دانشگاه رازی، معاون پژوهشی  و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اجتماعی و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشکده حضور داشتند.


 

دکتر شهرام فتاحی معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم اجتماعی، در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه پیشنهاداتی پیرامون رفع مشکلات پژوهشی دانشکده مطرح کرد.

 در این نشست دکتر حسین جوانشیری مدیر پژوهشی دانشگاه، توضیحات لازم در خصوص پژوهانه و طریقه تسویه آن با شیوه نامه جدید دانشگاه رازی در سال 1402 برای اعضای حاضر در نشست ارائه دادند.

در ادامه، دکتر مهدی امیری نژاد مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، در خصوص طرح های پژوهشی و عنوان طرح هایی که به دانشگاه معرفی شده است مطالبی ارائه دادند و از اعضای هیات علمی دانشکده خواستار همکاری با این مدیریت شد.

در ادامه، سرکار خانم الهام آبانگاه معاون مدیر پژوهشی دانشگاه مواردی را در خصوص  شیوه بارگذاری و امتیازدهی مقالات علمی و پژوهشی، تبیین و تشریح نمود.

در پایان این نشست اعضای هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی سوالاتی را مطرح نمودند و هیات پژوهشی به آنها پاسخ دادند.


شناسه : 9243351