به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی، دکتر سهراب دل انگیزان رئیس دانشکده در آیینی که با حضور جمعی از بانوان دانشکده برگزار شد، با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، ضمن تقدیر از تلاش بانوان شاغل در دانشکده به اهمیت و جایگاه والای بانوان و نقش ایشان در تعالی سازمان‌ها و به تبع در دانشگاه و دانشکده اشاره کرد.

وی داشتن چند نقش همزمان کارمند، مادر و همسر را مسئولیتی سخت برشمردند و نقش بانوان را در همه عرصه‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه برجسته دانستند.

دکتر دل انگیزان تصریح کرد: یکی از شاخص‌های توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال زنان در آن است و بر همین اساس اخیراً در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه‌های مختلف کشورمان حضور فعالی دارند.

 

دکتر یوسف محمدی فر معاون پژوهش و اجرایی و دکتر فرزاد رستمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده هم در این مراسم حضور داشتند و از تلاش ها و زحمات  بانوان دانشکده قدردانی کردند.

سپس بانوان دانشکده به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص دانشکده پرداختند. در پایان مراسم به رسم ادب و احترام با اهدا شاخه‌ی گل و لوح تقدیر، ضمن تبریک این ایام از زحمات و فعالیت های بانوان دانشکده تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

آخرین اخبار