به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، مراسم تکریم از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه آقای حسین‌رضا قاسمی کارشناس مسئول آموزشی بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، با حضور رئیس دانشکده، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، دکتر فرهاد شاه‌ویسی عضو هیئت علمی گروه حسابداری و جمعی از کارکنان روز یکشنبه دوم خردادماه 1400در سالن اجتماعات تدبیر برگزار شد.

دکتر سهراب دل انگیزان رئیس دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی ضمن خوشامدگویی به مدعوین از زحمات گرانقدر و بی منت آقای حسین رضا قاسمی طی سی سال خدمت ایشان تقدیر و تشکر نمود.

وی تصریح کرد: آقای قاسمی نیروی توانمند، فعال، منضبط و با اخلاق دانشکده بوده‌اند، خالصانه خدمت کرده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

 

دکتر دل انگیزان در پایان برای آقای قاسمی که به مقام بازنشستگی نائل آمدند و همچنین خانواده محترمشان تندرستی و موفقیت روز افزون را از خداوند منان خواستار شد.

 

در ادامه دکتر فرزاد رستمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن تبریک بازنشستگی آقای قاسمی اظهارداشت: طی چند سال فعالیتی که در دانشگاه رازی داشته‌ام، شاهد زحمات دلسوزانه، صبر و شکیبایی، خدمات بی شائبه و صادقانه ایشان در کنار همکاران آموزشی و دانشجویان بوده‌ام و از زحمات ایشان قدر دانی می‌نمایم.

 

در ادامه این نشست حاضرین به بیان خاطراتی که با آقای قاسمی داشتند پرداختند و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت کرده‌اند.

 در پایان به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر عکس یادگاری و هدایایی از سوی دانشکده جلسه به پایان رسید.

 


 

 

آخرین اخبار