وبینار آموزشی استراتژی های بازاریابی در شرکت های دانش بنیان - دانشکده علوم اجتماعی
290
وبینار آموزشی استراتژی های بازاریابی در شرکت های دانش بنیان
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، وبینار آموزشی استراتژی های بازاریابی در شرکت های دانش بنیان با پشتیبانی معاونت علمی ریاست جمهوری و همکاری دانشگاه رازی، پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان یاسان روز سه شنبه 29 آبان ماه 1399 و با حضور جمع قابل توجهی از شرکت های دانش بنیان استان و کشور توسط دکتر یوسف محمدی فر عضو هیات علمی گروه مدیریت و کارآفرینی دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.
دکتر محمدی فر در این وبینار آموزشی به ضرورت تغییر پارادایم از روشهای سنتی فروش به تکنیکهای پیشرفته مدیریت بازار اشاره کرد و در ادامه به ارائه چند مدل جهت توسعه برنامه های فروش در شرکت های دانش بنیان پرداخت.
شناسه : 970196