پذیرش ۱۵۰مقاله در همایش ملّی توسعه پایدار استان کرمانشاه - دانشکده علوم اجتماعی

251
دکتر محمدیفر دبیر اجرایی همایش توسعه پایدار استان خبر داد:

پذیرش ۱۵۰مقاله در همایش ملّی توسعه پایدار استان کرمانشاه

دبیر اجرایی همایش توسعه پایدار استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰مقاله در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی، سیاسی، جامعه شناختی و سایر حوزه‌های مرتبط با محورهای همایش ملّی توسعه پایدار استان کرمانشاه مورد پذیرش قرار گرفت.

دکتر یوسف محمدی فر در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: همایش «توسعه پایدار استان کرمانشاه: فرصت‌ها، چالش‌ها، چشم‌انداز» روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۷ با حضور جمعی از اساتید، فرهیختگان ملّی، استانی و مسئولان ارشد استانی در محل سالن شهید دکترعلیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی،برگزارمی‌شود.

 



دبیر اجرایی همایش «توسعه پایدار استان کرمانشاه: فرصت‌ها،چالش‌ها،چشم‌انداز» افزود: در مجموع ۳۰۰ چکیده مقاله از سال گذشته به دبیر خانه همایش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ اصل مقاله دریافت و مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: ۷۰ نفر از اساتید برجسته استان و کشور مقالات را بررسی کردند و در پایان حدود ۱۵۰مقاله در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی، سیاسی، جامعه شناختی و سایر حوزه‌های مرتبط با محورهای همایش مورد پذیرش قرار گرفت.

دکتر محمدی فر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر به صورت خودجوش و با هدف مسئولیت اجتماعی ایفای نقش کرده اند، گفت: ۱۹ آذرماه گردهمآیی بزرگ اندیشمندان استان و کشور برای هم اندیشی و در هم تنیده کردن تجربیات اجرایی و دانشگاهی است که امیدواریم قدمی در مسیر توسعه و پیشرفت کرمانشاه باشد‌.

 
 

شناسه : 970601