کارگاه آموزشی " شناسایی فرصت های کارآفرینی بخش های مختلف اقتصادی در استان"

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، کارگاه آموزشی برخط" معرفی صنعت گیم و انیمیشن و بیان فرصت های کارآفرینی و درآمدزایی در استان کرمانشاه " که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، روز یکشنبه 2 آذر ماه با حضور دکتر مهدی شهسواری و مهندس علیرضا انسانی(مدیران مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پویا پژوهش کرمانشاه برگزار شد.

در این وبینار آموزشی معرفی فرصت­های کارآفرینی در استان کرمانشاه توسط تیم مشاوره کارآفرینی پویا پژوهش و همچنین معرفی الگوی عملی "کسب و کار خود را آغاز کنید(الگوی SYB(start our business)"، معرفی کتاب راهنمای جامع این الگو و گام­های اجرایی فرآیند ایجاد کسب وکار مبتنی بر الگوی فوق ارائه داده شد.

در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر شهسواری به تشریح فرآیند شناسایی فرصت­ها مبتنی بر محرک­های ایجاد آن پرداخت.

سپس مهندس علیرضا انسانی در ادامه به معرفی فرصت­ها، نقاط قوت و ضعف استان کرمانشاه در حوزه­های کشاورزی و دامداری، صنعتی و معدنی، بازرگانی و صادرات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فناوری­های نوین(اینترنت اشیاء، بلاک چین و شبکه) مبتنی بر داده­های پایگاه داده­های مالی و اقتصادی وزارت امور اقتصادی پرداخت.

گفتنی است، در این کارگاه، مخاطبین با پایگاه داده وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان آمار آشنا شدند و در پایان به شرکت­کنندگان در وبینار گواهی حضور در کارگاه اعطا گردید.

 

آخرین اخبار