به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی, علیرضا پریزن دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه رازی موفق به کسب رتبه نخست رشته حسابداری در کنکور سراسری 1400شد.

دکتر سهراب دل انگیزان رئیس دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی ضمن تبریک به آقای علیرضا پریزن و خانواده محترمشان متن پیامی به شرح ذیل ارائه داد.

جناب آقای علیرضا پریزن

فتح سکوی برتر علمی و آموزشی و کسب رتبه اول در رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد نشانگر لیاقت و همت بی شائبه شماست. بی گمان ایران سربلند با تکیه بر چنین استعدادهای والایی، برگ های زرینی از توسعه، عزت و غرور را در تاریخ همیشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند، چراکه شما ادامه دهنده ی راه و آرمان شهدای علمی و همه ی نخبگانی هستید که با طی مراحل مختلف علمی، در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می دارند. کسب این موفقیت را به شما، خانواده‌ی محترم و اساتید سخت کوش گروه حسابداری دانشکده علوم اجتماعی تبریک و شادباش عرض می نماییم و از خداوند سبحان توفیق روزافزون شما را در عرصه جهاد علمی و استقلال و شکوفایی ایران اسلامی، مسألت داریم.

 دکتر دل انگیزان تلاش مستمر و هدفمند و استفاده از دانش و تجربیات اساتید این دانشکده و بهره گرفتن از راهنمایی های تمامی اعضای هیأت علمی گروه آموزشی مربوطه را رمز موفقیت این دانشجو عنوان کرد و اظهار داشت: این دانشکده هر ساله افتخاراتی به خود اختصاص می‌دهد و امیدواریم به لطف خداوند و حضور اساتید مجرب این دانشکده هرساله شاهد این موفقیت‌های پر افتخار باشیم.

 

 

آخرین اخبار